Misja jest długa i wymagająca, więc najlepiej skupić się najpierw na misjach pobocznych.

Pomów z królem Tormundem z zamku, a następnie podejdź do leżącego po lewej stronie Snoriego Skórzanoportego.
Zaoferuj pomoc, a otrzymasz zadanie poboczne "Skłóceni przyjaciele".

 

Pomów z Królem Tormundem Dzikim o najeździe nieumarłych.

Znajdziesz go Zamku Tormunda [1] po lewej.


Poproś wróżbitę Runolva [6] o radę, jak pokonać nieumarłych.

Dziennik misji zaktualizuje się podczas wykonywania zadania pobocznego „Skłóceni przyjaciele”, jeśli porozmawiasz z Runolvem o nieumarłych.

 
Zdobądź statek u szkutnika Svena, którego można znaleźć w dokach nieopodal wioski.

– Wyjdź z wioski i udaj się na prawo. Gdy dojdziesz do znaku, skręć w prawo i idź lewą ścieżką aż do przystani [11].

Przejście blokuje jakaś magiczna ściana [7]. Uderzając w nią wytrącasz Smoczy ząb. 


Pokaż Runolvowi [6] tajemniczy ząb.

Wskazówka: Zanim to zrobisz uzupełnij jednostki, ponieważ później na Twojej drodze stanie kilku przeciwników. 


Zlikwiduj czterech nieumarłych przywódców krążących wokół chaty Runolva i przynieś wróżbicie ich broń.

– Cofnij się w stronę wioski, przy jaskini spotkasz pierwszego przywódcę Lisanda [L]. Walcz z nim, a otrzymasz Bicz śmierci.

 

 

Lisand (poziom 4)

Atak  Obrona Intelekt  Mana
2 2 3 20

 

24 Szkielety łucznicy, 67 Nieumarłe pająki, 1 Wampir (nietoperz)

 

– Idź dalej i wejdź na lodową stronę Nordlig. Podążaj prawą ścieżką za znakiem, stojącym na rozwidleniu dróg.

Po prawej stronie czyha Chromy Garbus [CH]. Walcz z nim, a otrzymasz kolejny Bicz śmierci.

 

 

Chromy Garbus (poziom 5)

Atak  Obrona Intelekt  Mana
2 6 1 10

 

24 Nieumarłe pająki, 44 Szkielety, 17 Szkielety łucznicy

 

– Cofnij się do znaku i idź lewą ścieżką (przed posągiem wilka).

Gdzieś tutaj krąży Hrabia Arnaud [HA]. Walcz z nim, a otrzymasz trzeci Bicz śmierci.

 

 

Hrabia Arnaud (poziom 5)

Atak  Obrona Intelekt  Mana
4 4 5 25

 

25 Nieumarłe pająki, 21 Szkielety, 3 Duchy, 2 Przeklęte duchy

 

 – Idź dalej prosto. Skręć w prawo i podążaj ścieżką wzdłuż brzegu.

Na końcu znajdziesz ostatniego przywódcę nieumarłych [RZ]. Walcz z nim, a otrzymasz ostatni Bicz śmierci.

 

 

Rzeźnik (poziom 5)

Atak  Obrona Intelekt  Mana
5 1 2 20

 

18 Zombie, 12 Gnijące zombie, 24 Szkielety łucznicy

 

 ✦ Przynieś Runolvowi [6] cztery bicze śmierci. 


Zabij Ahrimana, rycerza śmierci.

– Idź w stronę wioski, aż zobaczysz po lewej stronie kładkę prowadzącą na górę.

– Wejdź na sam szczyt góry, gdzie czeka na Ciebie rycerz śmierci [A].

– Walcz z Ahrimanem (w brew pozorom jest to dosyć trudny przeciwnik; będzie przywoływał nowe jednostki).

Po walce otrzymasz kolejny Smoczy Ząb.

 

 

Ahriman (poziom 5)

Atak  Obrona Intelekt  Mana
3 4 7 70

 

24 Szkielety łucznicy , 1 Nekromanta, 35 Szkielety, 9 Zombie,
21 Gnijące zombie, 1 Prastare wampiry, 2 Wampiry

 

 ✦ Powiadom Runolva [6] o śmierci Ahrimana.

Wskazówka: Zanim pójdziesz do wioski zaopatrz się w 15 wilków i 5 prastarych niedźwiedzi. Znajdziesz je w Leżu [9] na północy (po mroźnej stronie Nordlig). Potrzebne będą do wykonania następnego wpisu z dziennika. 


Zabierz Smoczy Ząb od Tormunda Dzikiego.

– Wróć do wioski.

– Wejdź do zamku i porozmawiaj z Tormundem [1]. Otrzymasz od niego kolejny Smoczy Ząb. 


Zdobądź Smoczy Ząb od Eryka.

– Porozmawiaj z Erykiem, który stoi przed mostem [8] prowadzącym do zamku.

Eryk odda Ci Smoczy Ząb, jeśli dostarczysz mu: 5 prastarych niedźwiedzi, 15 wilków i 10 wikingów. Powiedz mu, że postarasz się to zrobić 


Sprowadź Erykowi 5 prastarych niedźwiedzi, 15 wilków oraz 10 wikingów.

– Kup potrzebne jednostki.

Wilki i prastare niedźwiedzie znajdziesz w Leżu [9] na północy (po mroźnej stronie Nordlig). Wikingów możesz kupić w Zamku Tormunda.

Pamiętaj, że jednostki muszą znajdować się w Twojej armii, żebyś mógł przekazać je Erykowi.

– Zaprowadź jednostki do Eryka [8]. 


Zabij Uladara Maritariusa, który ukrywa się w jaskini na szczycie wzgórza.

– Idź na górę, gdzie wcześniej zabiłeś Ahrimana.

– Wejdź do kryjówki nekromanty [UM].

Na dole czeka na Ciebie kilku przeciwników. Będziesz musiał ich pokonać. Jeżeli więc nie czujesz się na siłach, zanim zaczniesz walczyć z Uladarem, wyjdź na powierzchnię i uzupełnij swoje jednostki.

 

 

Uladar Maritarius (poziom 10)

Atak  Obrona Intelekt  Mana
1 4 10 100

 

4 Duchy, 2 Przeklęte duchy, 2 Wampiry, 1 Prastary wampir,
11 Gnijące zombie, 32 Szkielety łucznicy , 13 Zombie, 8 Szkielety

 

 ✦ Poinformuj swojego ojca (Tormunda) o śmierci Uladara Maritariusa.

– Wyjdź z jaskini.

– Udaj się do Zamku Tormunda [1], porozmawiać ze swoim ojcem. 


Odszukaj Eryka i wróć do domu. Po raz ostatni Eryk był widziany na drodze do portu [7].

Wskazówka: Zanim wyjdziesz z wioski uzupełnij jednostki. Czeka Cię walka z bratem, a po niej wioska będzie już dla Ciebie zamknięta. Możesz, więc uzupełnić również rezerwy.

– Wyjdź z wioski i udaj się na prawo. Gdy dojdziesz do znaku, skręć w prawo i idź lewą ścieżką aż do przystani (tam gdzie widziałeś magiczną ścianę).

 

 

Eryk (poziom 4)

Atak  Obrona Intelekt  Mana
6 3 2 30


11 Wikingowie, 17 Wilki, 7 Prastare niedźwiedzie, 46 Nieumarłe pająki,
31 Szkielety łucznicy, 18 Zombie, 13 Gnijące zombie