Zadanie główne

Zadanie otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji "Smocza Łza".

– Porozmawiaj z Arcymagiem Rezo (Magiczna wieża na północy). Czeka Cię walka.

Zalnaron

Atak: 12, Obrona: 8, Intelekt: 8, Mana: 120

42 Nekromanci, 236 Prastare wampiry, 442 Duchy, 98 Prastare wampiry (nietoperze),

182 Wampiry, 74 Czarni rycerze, 257 Szkielety łucznicy


– Udaj się na prawo, a następnie w stronę plaży. 

– Pokonaj 4 oddziały nieumarłych będących na plaży (oddziały będą dla Ciebie silnym przeciwnikiem).

– Wróć do Arcymaga Rezo.

– Udaj się do Greenworth, aby przeprowadzić zwiad.

– Idź na plac zamkowy i porozmawiaj z Erykiem.

– Wróć do Arlanii i poinformuj Arcymaga (Magiczna Wieża) o działaniach nieumarłych. Otrzymasz misję "Znajdź sojuszników" i"Sojusz z elfami" (przejdź do wykonywania tej misjii).

 

KOŃCOWA ROZGRYWKA

– Po ukończeniu wszystkich pobocznych misji, nabierz sił i udaj siędo Greenworth.

– Podejdź do placu zamkowego, gdzie czekają już Twoi sojusznicy.
Każdy z sojuszników wyrazi teraz swoje zdanie na temat walki. Poniżej przedstawiam kolejność walk (możesz oczywiście wybrać innego przeciwnika, ale radzę się kierować takim wyborem):

~ Korn Digor vs. Dedred (zombie)

~ Xeona vs. Magnikat (czarny rycerz)

~ Asvald  vs. Von Varro (wampir)

~ Las Ksarind vs. Tanatoris (nekromanta)

– Porozmawiaj z Erykiem. Pierwsza walka rozpocznei się automatycznie (przygotuj się). Nie bój się używać zaklęć, zwłaszcza 'Armagedonu', ponieważ jednostki Twoich sojuszników później i tak Ci się nie przydadzą (niestety podczas walki sojusznikami dysponujesz tylko ich zaklęciami - nie swoimi). Nic się nie stanie jeśli zostanie Ci choćby jedna jednostka.


I WALKA

Dedred

Atak: 16, Obrona: 28, Intelekt: 12, Mana: 150

13 Kościane smoki, 14 973 Szkielety łucznicy, 498 Duchy, 320 Czarni rycerze, 340 Przeklęte duchy,

1 151 Wampiry

 
II WALKA

Magnikat

Atak: 16, Obrona: 18, Intelekt: 26, Mana: 250

13 Kościane smoki, 15 875 Szkielety łucznicy, 615 Duchy, 281 Czarni rycerze, 623 Wampiry,

298 Prastare wampiry (nietoperze), 479 Wampiry (nietoperze)

 

III WALKA

Von Varro

Atak: 18, Obrona: 12, Intelekt: 22, Mana: 250

1 262 Gnijące zombie, 1 787 Zombie, 320 Czarni rycerze, 308 Nekromanci, 4 504 Szkielety,

4 306 Nieumarłe pająki, 4 137 Szkielety łucznicy

 

IV WALKA

Tanatoris

Atak: 8, Obrona: 12, Intelekt: 32, Mana: 350

1 960 Gnijące zombie, 365 Zombie, 328 Czarni rycerze, 2 998 Szkielety łucznicy, 1 382 Wampiry

688 Duchy, 91 Nekromanci

 

V WALKA

Eryk

Atak: 22, Obrona: 12, Intelekt: 16, Mana: 200

14 Kościane smoki, 9 021 Szkielety łucznicy, 603 Duchy, 1 285 Wampiry, 304 Przeklęte duchy

261 Prastare wampiry, 14 Czarni rycerze

 
– Wygrałeś bitwę ale nie wojnę. Czeka Cię ostateczne starcie. Uzupełnij jednostki, następnie idź do zamku Kronberg. Walka z Guilfordem rozpocznie się automatycznie.

 

OSTATECZNE STARCIE

Guilford


I ETAP

Punkty życia: 15 000

80 Przeklęte duchy, 69 Prastare wampiry, 137 Wampiry, 207 Nekromanci, 183 Czarni rycerze, 750 Szkielety łucznicy

Najpierw zabij wszystkich podwładnych Guilforda, wtedy będziesz mógł rozprawić się z nim (jak wstanie z tronu)


II ETAP

Punkty życia: 60 000

Guilford zamienia się w Czarnego smoka i od teraz przywołuje Kościane smoki

 

Koniec gry!
Endoria znów jest bezpieczna!