✦ Znajdź kryjówkę mogącą służyć za miejsce kontaku z agentem.

– Skrytkę (w drzewie) znajdziesz na północno zachodnim skraju wyspy. Przeczytaj informacje klikając na nią.


✦ Spotkaj się z agentem.

– Szpieg Skorz Sabotażysta (ork) jest na bagnach na zachód od kryjówki. Porozmawiaj z nim (od teraz agent będzie w Twoim inwentarzu).


✦ Sprawdź, w jaki sposób pilnowane jest wejście do zamku.

– Kieruj się na południe do bramy zamku.

– Porozmawiaj z dowódcą straży.


✦ Zdobądź informacje o tym, jak działą system kontroli przejścia.

– Porozmawiaj na ten temat z Marią (Laboratorium Marii Curie na wschodzie).


✦ Zdobądź stalową przyłbicę.

– Przyłbicę kupisz w Redakcji gazety za 30'000 sztuk złota.


✦ Zaprowadź agenta orków do zamku.

– Idź do bramy, prowadzącej do zamku (tam gdzie na wcześniej).

– Porozmawiaj z Gustawem Benzonenem (wybierz druga opcję dialogową).


✦ Porozmawiaj z karczmarzem o dokumentach.

– Idź do Zajazdu pod Siedmioma Wichrami (północ).

– Zapytaj Petera gdzie można kupić fałszywe papiery.


✦ Zbierz informacje w porcie.

– Idź do portu (na wschód). Na samym skraju wyspy stoi Dick Piach. Porozmawiaj z nim.


✦ Pojmij mistrza fechtunku.

– Wróć do Zajazdu pod Siedmioma Wichrami (idź na zachód).

– Zapytaj zombie czy nie widział instruktora szermierki.


✦ Pozbądź się świadka.

– Idź na prawo od zajazdu (w stronę bramy zamku).

– Zaatakuj Carla Berga.

 

Carl Berg

Atak  Obrona Intelekt  Mana
8 2 5 50

 

145 Łucznicy, 33 Konni, 53 Gwardziści, 6 Arcymagowie


✦ Pojmij mistrza fechtunku.

– Ponownie wróć do Zajazdu pod Siedmioma Wichrami i zawołaj instruktora.

– Walcz z Carlosem Espadą.

 

Carlos Espada

Atak  Obrona Intelekt  Mana
2 8 7 60

 

167 Zbrojni, 59 Inkwizytorzy Światłości, 28 Paladyni,
67 Łucznicy, 41 Gwardzisci, 125 Łowcy czarownic


✦ Zaprowadź agenta orków do zamku (ponownie ten sam punkt).

– Idź do bramy, prowadzącej do zamku (tam gdzie na wcześniej).

– Porozmawiaj z dowódcą straży (wybierz druga opcję dialogową).


✦ Znajdź butelkę - nową metodę kontaktu z agentem.

– Idź do portu i wsiądź na statek.

– Płyń na południe. Butelkę znajdziesz na zachód od Domu Kapłana-Inkwizytora. Kliknij na nią.


Nagrody: Punkty doświadczenia (375exp), złoto (3'200g).