Rodzaje jednostek uporządkowane są według rasy, do której należą.

Rodzaje jednostek uporządkowane są według rasy, do której należą.

Człowiek

 

peasant


Chłop

robber


Bandyta

swordsman


Zbrojny

marauder


Maruder

bowman


Łucznik

priest


Kapłan

guardsman


Gwardzista

inquisitor


Inkwizytor

horseman


Jeździec

archmage


Arcymag

knight


Rycerz

Poziom

lvl. 1

lvl. 1

lvl. 2

lvl. 2

lvl. 2

lvl. 2

lvl. 3

lvl. 3

 lvl. 4 lvl. 4 lvl. 4

Koszt

10coin

50coin

70coin

80coin

100coin

100coin

120coin

300coin

800coin   900coin 1'000coin 

Dowodzenie

leadership

20 leadership

35 leadership

30 leadership

50 leadership

50 leadership

50 leadership

100 leadership

180 leadership  200 leadership  180 leadership

Atak

1

10

10

12

16

10

15

16

29  20  27

Obrona

1

6

16

8

10

10

17

16

 25  24  27

Inicjatywa

3

4

3

5

4

4

4

5

 6  5  3

Szybkość

3

2

3

2

2

2

2

2

 5  2  2

Trafienie
krytyczne

10%

10%

8%

12%

10%

5%

12%

10%

12%  7% 15% 

Obrażenia

1-2 obrazenia

2-4 obrazenia

4-5 obrazenia

3-6 obrazenia

3-4 obrazenia

2-4 obrazenia

6-8 obrazenia

5-7 obrazenia

 12-26 obrazenia  5-7 obrazenia 14-18 obrazenia

Punkty życia

5

15

32

28

28

26

45

50

 130  90 160 

Talenty

Brak

Biting Strike, Chciwość

Bieganie, Smashing Uderzenie

Biting Strike, Szukaj, Chciwość

Lodowa Strzała, Płonąca Strzała (Lvl.l. 2)

Healing, Bless

  Brak

Resurrection, Święty Gniew

Brak Magiczna tarcza, Trans Bitewny, Telekineza Koło Attack (Lvl.l. 3)

Zdolności

Duch Drużyny

Robber

Armor

Robber

Łucznik

Święty Atak, Świętość, Brak walki wręcz

Armor, Dowódca

Święty Atak, Świętość, Brak walki wręcz 

 Zbroja, Jeździec, Odporność na ogień  Błyskawica, Ochrona magiczna, Odporność na zaklęcia Umysłu  Steel Armor, Valor, Dragon Slayer

Elfy

RZECZNA WRÓŻKA

Poziom: 1
Koszt:
16
Przywództwo: 7
Atak/Obrona: 3/3
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 6/5

lakefairy Zdrowie: 6
Obrażenia:
1-2 magiczne
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 25% Ma
Talenty: Brak
Zdolności: Soaring, No retaliation, Magic Resistance, Fairy Dust

 

WRÓŻKA

Poziom: 1
Koszt:
20
Przywództwo: 8
Atak/Obrona: 4/2
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 5/4

sprite Zdrowie: 8
Obrażenia:
1-3 magiczne
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 25% Ma / -50% Fi
Talenty: Dispel
Zdolności: Soaring, No retaliation, Magic Resistance, Vulnerable to fire

 

DRIADA

Poziom: 2
Koszt:
50
Przywództwo: 20
Atak/Obrona: 4/12
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 4/3

dryad Zdrowie: 25
Obrażenia:
1-4 magiczne
Szansa na Atak krytyczny: 3%
Odporność: Brak
Talenty: Summon Thorns, ELvl.en Song, Lullaby
Zdolności: Soaring, No retaliation, Beauty, Charm, Tree Fairy

 

WILKOŁAK

Poziom: 3
Koszt:
100
Przywództwo: 60
Atak/Obrona: 16/10
Bonus Defensywny: 2
Inicjatywa/Szybkość: 5/4

werewolf Zdrowie: 45
Obrażenia:
5-8 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: Brak
Talenty: Wolf Cry, Transformation
Zdolności: Night Sight, Frenzy Regeneration, Tolerance

 

WILKOELF

Poziom: 3
Koszt:
160
Przywództwo: 60
Atak/Obrona: 16/16
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 5/2

werewolfelf Zdrowie: 45
Obrażenia:
7-9 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: Brak
Talenty: Transformation
Zdolności: Blades, Night Sight, Regeneration, Tolerance

 

DRUID

Poziom: 3
Koszt:
240
Przywództwo: 110
Atak/Obrona: 16/22
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 2/2

druid Zdrowie: 48
Obrażenia:
4-8 magiczne/fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 5%
Odporność: 25% Ma
Talenty: Summon Bear, Training
Zdolności: Power of Forest, Magic Resistance, Harmony Aura

 

ELF

Poziom: 3
Koszt:
270
Przywództwo: 80
Atak/Obrona: 21/15
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 5/2

elf Zdrowie: 50
Obrażenia:
4-5 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 10% Ma
Talenty: Double Shot
Zdolności: Archer, Sniper, No Melee Penalty

 

ŁOWCA

Poziom: 4
Koszt:
700
Przywództwo: 150
Atak/Obrona: 27/18
Bonus Defensywny: 5
Inicjatywa/Szybkość: 6/2

hunter Zdrowie: 90
Obrażenia:
8-10 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 20% Fi
Talenty: Brak
Zdolności: Archer, Sniper, No Melee Penalty

 

JEDNOROŻEC

Poziom: 4
Koszt:
750
Przywództwo: 130
Atak/Obrona: 23/20
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 4/5

unicorn Zdrowie: 120
Obrażenia:
10-17 magiczny/fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 25% Ma
Talenty: Brak
Zdolności: Magic Resistance, Horn of Light, Defender of Beauty

 

ENT

Poziom: 4
Koszt:
800
Przywództwo: 260
Atak/Obrona: 30/36
Bonus Defensywny: 8
Inicjatywa/Szybkość: 2/2

ent Zdrowie: 200
Obrażenia:
25-30 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 20% Ph /50% Po /-100% Fi
Talenty: Running, Wasp Swarm
Zdolności: Plant

 

CZARNY JEDNOROŻEC

Poziom: 4
Koszt:
950
Przywództwo: 150
Atak/Obrona: 25/24
Bonus Defensywny: 5
Inicjatywa/Szybkość: 5/4

blackunicorn Zdrowie: 140
Obrażenia:
12-21 magiczne/fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 25% Ma
Talenty: Brak
Zdolności: Magic Resistance, Horn of Light, Tolerance

 

SĘDZIWY ENT

Poziom: 5
Koszt:
3600
Przywództwo: 1200
Atak/Obrona: 40/50
Bonus Defensywny: 10
Inicjatywa/Szybkość: 1/1

ancientent Zdrowie: 1000
Obrażenia:
100-140 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 50% Po / -100% Fi
Talenty: Wasp Swarm, Summon Wasps
Zdolności: Plant

Krasnoludy

GÓRNIK

Poziom: 2
Koszt:
40
Przywództwo: 20
Atak/Obrona: 8/8
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 3/2

miner Zdrowie: 20
Obrażenia:
3-4 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: Brak
Talenty: Running
Zdolności: Night Sight

 

KRASNOLUD

Poziom: 3
Koszt:
220
Przywództwo: 80
Atak/Obrona: 20/16
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 4/2

dwarf Zdrowie: 80
Obrażenia:
8-12 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 14%
Odporność: Brak
Talenty: Running
Zdolności: Brak

 

KANONIER

Poziom: 4
Koszt:
800
Przywództwo: 220
Atak/Obrona: 30/22
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 6/2

cannoner Zdrowie: 100
Obrażenia:
6-10 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 20% Ph / 10% Fi
Talenty: SaLvl.o
Zdolności: Armor, Jeździec, odporność na ogień

 

ALCHEMIK

Poziom: 4
Koszt:
920
Przywództwo: 260
Atak/Obrona: 25/35
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 5/2

alchemist Zdrowie: 120
Obrażenia:
10-25 od trucizny
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 25% Po / 20% Fi
Talenty: Potion of Poison, Fire Water, Holy Water
Zdolności: Poison Resistance, Acid Spray, No Melee Penalty

 

OLBRZYM

Poziom: 5
Koszt:
7000
Przywództwo: 1600
Atak/Obrona: 44/50
Bonus Defensywny: 7
Inicjatywa/Szybkość: 5/1

giant Zdrowie: 900
Obrażenia:
70-100 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 25%
Odporność: Brak
Talenty: Earthquake, Running
Zdolności: Likes Emerald Green Dragons

Demony

IMP

Poziom: 2
Koszt:
80
Przywództwo: 40
Atak/Obrona: 16/12
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 5/4

imp Zdrowie: 24
Obrażenia:
3-6 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 50% Fi
Talenty: Fireball
Zdolności: Demon, Strike and Return, No retaliation

 

IMP SZYDERCA

Poziom: 2
Koszt:
120
Przywództwo: 60
Atak/Obrona: 16/16
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 6/3

scofferimp Zdrowie: 45
Obrażenia:
4-7 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 50% Fi
Talenty: Fireball, Sneer
Zdolności: Demon, Strike and Return, No retaliation

 

CERBER

Poziom: 3
Koszt:
210
Przywództwo: 90
Atak/Obrona: 18/18
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 5/4

cerberus Zdrowie: 90
Obrażenia:
8-12 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 50% Fi
Talenty: Brak
Zdolności: Demon, Three-headed

 

DEMONICA

Poziom: 4
Koszt:
400
Przywództwo: 160
Atak/Obrona: 26/24
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 6/2

demoness Zdrowie: 80
Obrażenia:
10-18 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 50% Fi
Talenty: Distant Attack, Charm, Infernal Exchange
Zdolności: Demon, Beauty

 

DEMON

Poziom: 4
Koszt:
600
Przywództwo: 250
Atak/Obrona: 33/33
Bonus Defensywny: 6
Inicjatywa/Szybkość: 4/3

demon Zdrowie: 200
Obrażenia:
22-28 od trucizny
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 10% Ph /25% Po /20% Fi
Talenty: Running, Bloody Pentagram, Summon Demons
Zdolności: Demon, Furious, Domination

 

ARCYDEMON

Poziom: 5
Koszt:
6000
Przywództwo: 1600
Atak/Obrona: 52/52
Bonus Defensywny: 6
Inicjatywa/Szybkość: 7/9

archdemon Zdrowie: 666
Obrażenia:
88-99 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 10% Ph / 80% Fi
Talenty: Brak
Zdolności: Demon, Teleportation, Immunity to Fire, Restoration

Orkowie

GOBLIN

Poziom: 2
Koszt:
50
Przywództwo: 35
Atak/Obrona: 16/10
Bonus Defensywny: 2
Inicjatywa/Szybkość: 4/2

goblin Zdrowie: 20
Obrażenia:
2-4 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: Brak
Talenty: Brak
Zdolności: Archer, No Melee Penalty

 

WŚCIEKŁY GOBLIN

Poziom: 2
Koszt:
60
Przywództwo: 40
Atak/Obrona: 14/14
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 6/3

furiousgoblin Zdrowie: 38
Obrażenia:
3-8 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: Brak
Talenty: Running
Zdolności: Brak

 

ORK

Poziom: 3
Koszt:
90
Przywództwo: 60
Atak/Obrona: 16/17
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 4/2

orc Zdrowie: 65
Obrażenia:
7-10 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 10% Ph
Talenty: Running
Zdolności: Brak

 

KATAPULTA

Poziom: 3
Koszt:
180
Przywództwo: 120
Atak/Obrona: 23/15
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 4/2

catapult Zdrowie: 80
Obrażenia:
5-9 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: -50% Fi
Talenty: Fire Missile
Zdolności: Archer, Siege Gun, Vulnerable to Fire

 

ORK WETERAN

Poziom: 4
Koszt:
280
Przywództwo: 140
Atak/Obrona: 25/25
Bonus Defensywny: 6
Inicjatywa/Szybkość: 6/3

veteranorc Zdrowie: 110
Obrażenia:
15-20 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 10% Ph
Talenty: Running
Zdolności: Counterattack

 

SZAMAN

Poziom: 4
Koszt:
600
Przywództwo: 200
Atak/Obrona: 24/32
Bonus Defensywny: 5
Inicjatywa/Szybkość: 5/3

shaman Zdrowie: 160
Obrażenia:
15-18 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: Brak
Talenty: Dancing Axes, Totem of Life, Totem of Death
Zdolności: Team Spirit

 

OGR

Poziom: 5
Koszt:
3000
Przywództwo: 900
Atak/Obrona: 41/41
Bonus Defensywny: 7
Inicjatywa/Szybkość: 3/2

ogre Zdrowie: 580
Obrażenia:
50-70 fizyczne
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 10% Ph /10% Po /10% Fi
Talenty: Rage of the Ogre
Zdolności: Orc's Commander

Nieumarli

NIEUMARŁY PAJĄK

Poziom: 1
Koszt:
15
Przywództwo: 13
Atak/Obrona: 4/2
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 4/3

undeadspider Zdrowie: 13
Obrażenia:
2-3 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 50% Po / -10% Fi
Talenty: Brak
Zdolności: Undead, Night Sight, Cursed

 

SZKIELET

Poziom: 1
Koszt:
20
Przywództwo: 12
Atak/Obrona: 3/2
Bonus Defensywny: 2
Inicjatywa/Szybkość: 3/2

skeleton Zdrowie: 12
Obrażenia:
2-3 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 50% Po / -10% Fi
Talenty: Running
Zdolności: Undead, Bone

 

SZKIELET ŁUCZNIK

Poziom: 1
Koszt:
24
Przywództwo: 14
Atak/Obrona: 3/2
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 4/2

skeletonarcher Zdrowie: 8
Obrażenia:
2-3 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 50% Po / -10% Fi
Talenty: Poison Arrow, Black Arrow
Zdolności: Undead, Archer, Bone

 

ZOMBIE

Poziom: 2
Koszt:
60
Przywództwo: 30
Atak/Obrona: 9/13
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 2/2

zombie Zdrowie: 30
Obrażenia:
3-5 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 50% Po / -10% Fi
Talenty: Running
Zdolności: Undead

 

GNIJĄCY ZOMBIE

Poziom: 2
Koszt:
80
Przywództwo: 40
Atak/Obrona: 9/13
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 2/2

decayingzombie Zdrowie: 30
Obrażenia:
5-7 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 50% Po / -10% Fi
Talenty: Bieganie
Zdolności: Undead, Decay

 

WAMPIR (NIETOPERZ)

Poziom: 3
Koszt:

Przywództwo: 80
Atak/Obrona: 20/15
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 6/4

vampirebat Zdrowie: 40
Obrażenia:
5-8 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 5%
Odporność: 50% Po / -10% Fi
Talenty: Transformation
Zdolności: Undead, No Retaliation, Soaring, Drain Life

 

DUCH

Poziom: 3
Koszt:
160
Przywództwo: 80
Atak/Obrona: 18/13
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 4/4

ghost Zdrowie: 40
Obrażenia:
4-8 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 50% Ph / 50% Po
Talenty: Brak
Zdolności: Undead, Soaring, Phantom, Soul Draining

 

WAMPIR

Poziom: 3
Koszt:
160
Przywództwo: 80
Atak/Obrona: 20/20
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 5/2

vampire Zdrowie: 50
Obrażenia:
6-12 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 50% Po / -10% Fi
Talenty: Transformation
Zdolności: Team Spirit No retaliation

 

PRZEKLĘTY DUCH

Poziom: 3
Koszt:
280
Przywództwo: 130
Atak/Obrona: 21/17
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 6/4

cursedghost Zdrowie: 60
Obrażenia:
6-9 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 50% Ph / 50% Po
Talenty: Scream
Zdolności: Undead, Soaring, Phantom, Soul Draining

 

PRASTARY WAMPIR (NIETOPERZ)

Poziom: 4
Koszt:

Przywództwo: 180
Atak/Obrona: 25/20
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 7/5

ancientvampirebat Zdrowie: 90
Obrażenia:
8-12 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 50% Po
Talenty: Transformation
Zdolności: Undead, No Retaliation, Soaring, Drain Life

 

PRASTARY WAMPIR

Poziom: 4
Koszt:
460
Przywództwo: 180
Atak/Obrona: 25/25
Bonus Defensywny: 5
Inicjatywa/Szybkość: 6/2

ancientvampire Zdrowie: 110
Obrażenia:
10-18 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 50% Po
Talenty: Transformation
Zdolności: Undead, Regeneration, No retaliation, Death's Deception

 

NEKROMANTA

Poziom: 4
Koszt:
600
Przywództwo: 200
Atak/Obrona: 30/30
Bonus Defensywny: 5
Inicjatywa/Szybkość: 7/2

necromancer Zdrowie: 140
Obrażenia:
8-12 magiczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 50% Po / 10% Ma
Talenty: Magic Lock, Raise Undead, Plague
Zdolności: Undead, Cloud of Darkness

 

CZARNY RYCERZ

Poziom: 4
Koszt:
1000
Przywództwo: 150
Atak/Obrona: 25/25
Bonus Defensywny: 5
Inicjatywa/Szybkość: 3/2

blackknight Zdrowie: 160
Obrażenia:
12-16 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 30% Ph / 50% Po
Talenty: Running
Zdolności: Undead, Steel Armor, Dark Commander, Rising Anger

 

KOŚCIANY SMOK

Poziom: 5
Koszt:
3200
Przywództwo: 1300
Atak/Obrona: 43/43
Bonus Defensywny: 6
Inicjatywa/Szybkość: 6/7

bonedragon Zdrowie: 600
Obrażenia:
50-65 od trucizny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 50% Po / 50% Po
Talenty: Poison Cloud
Zdolności: Undead, Bone, Flight

Neutralne I

WĄŻ

Poziom: 1
Koszt:
10
Przywództwo: 5
Atak/Obrona: 14/8
Bonus Defensywny: 2
Inicjatywa/Szybkość: 5/2

snake Zdrowie: 28
Obrażenia:
1-2 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: 50% Po
Talenty: Lunge
Zdolności: Poison Protection

 

CIERŃ-ŁOWCA

Poziom: 1
Koszt:
10
Przywództwo: 8
Atak/Obrona: 4/1
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 2/3

thorn hunter Zdrowie: 5
Obrażenia:
1-2 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 5%
Odporność: 50% Po / -100% Fi
Talenty: Sowing
Zdolności: Archer, Plant, Eyeless No Melee Penalty

 

CIERŃ WOJOWNIK
 

Poziom: 1
Koszt:
10
Przywództwo: 8
Atak/Obrona: 4/3
Bonus Defensywny: 2
Inicjatywa/Szybkość: 4/3

thornwarrior Zdrowie: 8
Obrażenia:
1-3 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 50% Po / -100% Fi
Talenty: Sowing
Zdolności: Plant, Eyeless

 

RZECZNA WAŻKA

Poziom: 1
Koszt:
12
Przywództwo: 9
Atak/Obrona: 3/1
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 6/4

lakedragonfly Zdrowie: 6
Obrażenia:
1-3 od trucizny
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 30% Ma
Talenty: Brak
Zdolności: Soaring, Weakness, Magic Resistance

 

OGNISTA WAŻKA

Poziom: 1
Koszt:
14
Przywództwo: 9
Atak/Obrona: 3/1
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 5/3

firedragonfly Zdrowie: 6
Obrażenia:
1-3 od ognia
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 30% Fi
Talenty: Haste
Zdolności: Soaring, Fire Resistance

 

JADOWITY PAJĄK

Poziom: 1
Koszt:
20
Przywództwo: 12
Atak/Obrona: 5/1
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 4/3

venomousspider Zdrowie: 10
Obrażenia:
2-3 od trucizny
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 80% Po / -10% Fi
Talenty: Brak
Zdolności: Venomous, Immune to Poison

 

DEVILFISH

Poziom: 1
Koszt:
20
Przywództwo: 12
Atak/Obrona: 6/4
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 6/3

devilfish Zdrowie: 10
Obrażenia:
1-3 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 30%
Odporność: 20% Fi
Talenty: Brak
Zdolności: Marine, Fire Resistance, Night Sight, Terrible, Critical Attack

 

JASKINIOWY PAJĄK

Poziom: 1
Koszt:
24
Przywództwo: 14
Atak/Obrona: 4/4
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 2/3

cavespider Zdrowie: 14
Obrażenia:
2-4 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 20% Ph / -10% Fi
Talenty: Web
Zdolności: Underground, Stone Skin

 

HIENA
 

Poziom: 2
Koszt:
40
Przywództwo: 20
Atak/Obrona: 8/8
Bonus Defensywny: 2
Inicjatywa/Szybkość: 4/3

hyena Zdrowie: 14
Obrażenia:
3-4 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: -10% Fi
Talenty: Preparation
Zdolności: Night Sight, Scavenger

 

PIRAT

Poziom: 2
Koszt:
50
Przywództwo: 25
Atak/Obrona: 8/4
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 4/3

pirate Zdrowie: 20
Obrażenia:
3-5 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: Brak
Talenty: Brak
Zdolności: Gold Hunter, Marine

 

WĄŻ BAGIENNY

Poziom: 2
Koszt:
60
Przywództwo: 28
Atak/Obrona: 12/8
Bonus Defensywny: 2
Inicjatywa/Szybkość: 4/2

swampsnake Zdrowie: 25
Obrażenia:
3-5 od trucizny
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 80% Po
Talenty: Lunge
Zdolności: Venomous, Immune to Poison

 

WILK

Poziom: 2
Koszt:
60
Przywództwo: 30
Atak/Obrona: 10/8
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 3/3

wolf Zdrowie: 30
Obrażenia:
3-6 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 16%
Odporność: -10% Fi
Talenty: Wolf Cry
Zdolności: Night Sight, Frenzy

 

OGNISTY PAJĄK

Poziom: 2
Koszt:
60
Przywództwo: 30
Atak/Obrona: 12/12
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 6/3

firespider Zdrowie: 27
Obrażenia:
4-5 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 16%
Odporność: 50% Po / 25% Fi
Talenty: Web
Zdolności: Poison Protection, Fire Resistance, Immune to Mind Spells

 

BARBARZYŃCA

Poziom: 2
Koszt:
60
Przywództwo: 35
Atak/Obrona: 10/8
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 3/3

barbarian Zdrowie: 30
Obrażenia:
4-6 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: Brak
Talenty: Berserker
Zdolności: Resistant to Cold

 

BERKSER

Poziom: 2
Koszt:
70
Przywództwo: 35
Atak/Obrona: 20/4
Bonus Defensywny: 1
Inicjatywa/Szybkość: 6/3

berserker Zdrowie: 30
Obrażenia:
4-6 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 30%
Odporność: Brak
Talenty: Bieganie
Zdolności: Berserk, Resistant to Cold

 

KSIĘGA ZŁA (L3)

Poziom: 3
Koszt:

Przywództwo: 1
Atak/Obrona: 15/15
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 3/2

bookofevil Zdrowie: 200
Obrażenia:
20-50
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 50% Po / 80% Ma / -100% Fi
Talenty: Random Spell
Zdolności: Powerful Spells, Magic Immunity, Immune to Mind Spells, Vulnerable to Fire

 

MŁODY FENIKS

Poziom: 3
Koszt:

Przywództwo: 1
Atak/Obrona: 15/10
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 5/5

youngphoenix Zdrowie: 200
Obrażenia:
40-60 od ognia
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 80% Ma / 80% Fi
Talenty: Brak
Zdolności: Flight, Firestorm, Immune to Fire, Magic Immunity, Rebirth

 

WILK MORSKI

Poziom: 3
Koszt:
100
Przywództwo: 40
Atak/Obrona: 18/10
Bonus Defensywny: 2
Inicjatywa/Szybkość: 5/2

seadog Zdrowie: 34
Obrażenia:
5-7 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: Brak
Talenty: Fury Attack, Running
Zdolności: Gold Hunter, Marine

 

NIEDŹWIEDŹ

Poziom: 3
Koszt:
160
Przywództwo: 70
Atak/Obrona: 14/16
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 2/2

bear Zdrowie: 60
Obrażenia:
7-10 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: -10% Fi
Talenty: Running
Zdolności: Critical Attack, Brutality, Hibernation

 

KRÓLEWSKI WĄŻ
 

Poziom: 3
Koszt:
220
Przywództwo: 60
Atak/Obrona: 18/18
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 6/3

royalsnake Zdrowie: 52
Obrażenia:
6-10 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 25%
Odporność: 10% Ph / 80% Po
Talenty: Lunge
Zdolności: No retaliation, Venomous, Immune to Poison

 

PRASTARY NIEDŹWIEDŹ

Poziom: 3
Koszt:
240
Przywództwo: 80
Atak/Obrona: 18/20
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 3/2

ancientbear Zdrowie: 70
Obrażenia:
9-12 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 30%
Odporność: 10% Ph / -10% Fi
Talenty: Running
Zdolności: Critical Attack, Brutality, Hibernation

 

GRYF

Poziom: 3
Koszt:
260
Przywództwo: 80
Atak/Obrona: 18/18
Bonus Defensywny: 5
Inicjatywa/Szybkość: 5/5

griffin Zdrowie: 90
Obrażenia:
5-10 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 12%
Odporność: 10% Ph / 20% Ma
Talenty: Separation
Zdolności: Flight, Furious, Magic Resistance

 

OBSERWATOR

Poziom: 3
Koszt:
460
Przywództwo: 140
Atak/Obrona: 20/24
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 4/3

beholder Zdrowie: 50
Obrażenia:
5-12 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 15%
Odporność: Brak
Talenty: Brak
Zdolności: Soaring, Archer, Paralyzing Ray, Underground, Immune to Mind Spells

Neutralne II

KSIĘGA ZŁA (L4)

Poziom: 4
Koszt:

Przywództwo: 1
Atak/Obrona: 20/20
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 4/2

bookofevil 1 Zdrowie: 400
Obrażenia:
30-75
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 50% Po / 80% Ma / -100% Fi
Talenty: Random SpellZdolności: Powerful Spells, Magic Immunity, Immune to Mind Spells, Vulnerable to Fire

 

DOROSŁY FENIKS

Poziom: 4
Koszt:

Przywództwo: 1
Atak/Obrona: 20/15
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 6/6

maturephoenix Zdrowie: 400
Obrażenia:
70-100 od ognia
Szansa na Atak krytyczny: 30%
Odporność: 80% Ma / 80% Fi
Talenty: BrakZdolności: Flight, Firestorm, Immune to Fire, Magic Immunity, Rebirth

 

NIEDŹWIEDŹ POLARNY

Poziom: 4
Koszt:
540
Przywództwo: 150
Atak/Obrona: 22/26
Bonus Defensywny: 4
Inicjatywa/Szybkość: 4/2

polarbear Zdrowie: 120
Obrażenia:
12-22 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 30%
Odporność: 10% Ph / -10% Fi
Talenty: Running
Zdolności: Critical Attack, Brutality, Hibernation, Resistant to Cold

 

KRÓLEWSKI CIERŃ

Poziom: 4
Koszt:
600
Przywództwo: 380
Atak/Obrona: 30/30
Bonus Defensywny: 6
Inicjatywa/Szybkość: 2/1

royalthorn Zdrowie: 280
Obrażenia:
20-30 fizyczny
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 50% Po / -100% Fi
Talenty: Germination
Zdolności: Archer, Plant, Eyeless

 

OKRUTNY OBSERWATOR

Poziom: 4
Koszt:
620
Przywództwo: 180
Atak/Obrona: 22/28
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 5/3

evilbeholder Zdrowie: 70
Obrażenia:
8-15 magiczny
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: Brak
Talenty: Mind Control
Zdolności: Soaring, Archer, Paralyzing Ray, Underground, Immune to Mind Spells

 

KSIĘGA ZŁA (L5)

Poziom: 5
Koszt:

Przywództwo: 1
Atak/Obrona: 25/25
Bonus Defensywny: 3
Inicjatywa/Szybkość: 5/2

bookofevil 2 Zdrowie: 600
Obrażenia:
50-120
Szansa na Atak krytyczny: 25%
Odporność: 50% Po / 80% Ma / -100% Fi
Talenty: Random Spell
Zdolności: Powerful Spells, Magic Immunity, Immune to Mind Spells, Vulnerable to Fire

 

PRASTARY FENIKS

Poziom: 5
Koszt:

Przywództwo: 1
Atak/Obrona: 30/20
Bonus Defensywny: 5
Inicjatywa/Szybkość: 7/7

ancientphoenix Zdrowie: 800
Obrażenia:
140-24 od ognia
Szansa na Atak krytyczny: 45%
Odporność: 80% Ma / 80% Fi
Talenty: Brak
Zdolności: Flight, Firestorm, Immune to Fire, Magic Immunity, Rebirth

 

LODOWA KULA

Poziom: 5
Koszt:

Przywództwo: 10
Atak/Obrona: 40/40
Bonus Defensywny: 2
Inicjatywa/Szybkość: 2/2

iceball Zdrowie: 300
Obrażenia:
Varies, Physical
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 25% Ph / 80% Ma / -100% Fi
Talenty: Brak
Zdolności: Ice, Ball, Magic Immunity

 

CYKLOP

Poziom: 5
Koszt:
5000
Przywództwo: 1400
Atak/Obrona: 40/47
Bonus Defensywny: 10
Inicjatywa/Szybkość: 1/2

cyclops Zdrowie: 520
Obrażenia:
50-60 fiyzczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 30% Ph / 60% Po / 30% Fi
Talenty: Stun, Push
Zdolności: Archer, Sniper, Stone, No Melee Penalty

 

SZMARAGDOWY SMOK

Poziom: 5
Koszt:
9000
Przywództwo: 1600
Atak/Obrona: 43/49
Bonus Defensywny: 6
Inicjatywa/Szybkość: 7/6

emeraldgreendragon Zdrowie: 700
Obrażenia:
80-100 fiyzczny
Szansa na Atak krytyczny: 10%
Odporność: 10% Ph / 30% Ma / 50% Fi
Talenty: Target Capture, Mana Source
Zdolności: Flight, Hates Giants, Fire Protection, Magic Resistance, Immune to Mind Spells

 

CZERWONY SMOK

Poziom: 5
Koszt:
12000
Przywództwo: 2000
Atak/Obrona: 53/53
Bonus Defensywny: 7
Inicjatywa/Szybkość: 6/7

reddragon Zdrowie: 770
Obrażenia:
100-120 od ognia
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 10% Ph / 30% Ma / 80% Fi
Talenty: Fire Flow
Zdolności: Flight, Dragon Breath, Immune to Fire, Magic Resistance, Immune to Mind Spells

 

CZARNY SMOK

Poziom: 5
Koszt:
15000
Przywództwo: 2500
Atak/Obrona: 56/56
Bonus Defensywny: 8
Inicjatywa/Szybkość: 7/8

blackdragon Zdrowie: 800
Obrażenia:
110-130 od ognia
Szansa na Atak krytyczny: 20%
Odporność: 15% Ph / 80% Ma / 80% Fi
Talenty: Power of Fire
Zdolności: Flight, Dragon Breath, Immune to Fire, Magic Immunity, Immune to Mind Spells, Dragon Power