Bezsilność

bezsilnosc

Zmniejsza obronę obiektu docelowego wroga.

1   Obrona: -30%; Czas trwania: 3 tury krysztal  mana
Obrona: -45%; Czas trwania: 4 tury krysztal   mana
Obrona: -60%; Czas trwania: 5 tury    krysztal   mana 

 

Błyskawica

blyskawica

Piorun uderza w cel, zadając magiczne obrażenia i daje szansę na porażenie go prądem.

1   Uderza jeden cel; Obrażenia: 100-200; Porażenie: 15% krysztal  15 mana
Uderza 3 dodatkowe cele w obrębie 4 komórek od pierwszego celu;  
Obrażenia: 170-340; Porażenie: 30%
10 krysztal   25 mana
Uderza 4 dodatkowe cele w obrębie 4 komórek od pierwszego celu;
Obrażenia: 240-480; Porażenie: 45%   
20 krysztal   35 mana 

 

Błogosławieństwo

blogoslawienstwo

Powoduje, że cel zadaje maksymalne szkody z podstawowych ataków. Nie wpływa na nieumarłych i inne nieżywe stworzenia.

1   Czas trwania: 2 tury    3 krysztal  10 mana
Czas trwania: 3 tury   3 krysztal   10 mana
Msza. Czas trwania: 3 tury    10 krysztal   20 mana 

 

Boska zbroja

boska zbroja

Zapewnia wzrost obrony celu na wszystkie rodzaje szkód.

1   Wszystkie odporności: + 20%; Czas trwania: 2 tury  6 krysztal  15 mana
Wszystkie odporności: + 25%; Czas trwania: 3 tury 10 krysztal   20 mana
Wszystkie odporności: + 30%; Czas trwania: 4 tury    14 krysztal   30 mana 

 

Fit of Energy

fitofenergy

Dodaje kilka punktów akcji dla przyjaznego celu. Cel, który wykorzystał już wszystkie punkty akcji może zaatakować jeszcze raz w tej turze.

1   Daje Punkty Akcji: 1 krysztal  20 mana
Daje Punkty Akcji: 2 krysztal   20 mana
Daje Punkty Akcji: 3    krysztal   20 mana 

 

Magiczny Topór

magiczny topor

Tworzy magiczne topory, które zadają intensywne fizyczne obrażenia jednego celu.

1   Obrażenia: 120; Topory: 1 krysztal  mana
Obrażenia: 240; Topory: 2 krysztal   10 mana
Obrażenia: 360; Topory: 3    krysztal   15 mana 

 

Okrzyk bojowy

okrzykZwiększa inicjatywę celu.

1   Inicjatywa: +1; Czas trwania: 2 tury    1 krysztal   2 mana
Inicjatywa: +2; Czas trwania: 3 tury   2 krysztal    3 mana
Inicjatywa: +3, Msza; Czas trwania: 3 tury    10 krysztal   10 mana 

 

Ostatni bohater

ostatni bohater

Jeśli wszystkie istoty w oddziale zginą, ostatni żołnierz zawsze przetrwa.

1   Poziom Celu: 1-2; Czas trwania: 3 tury krysztal  mana
Poziom Celu: 1-3; Czas trwania: 4 tury   krysztal   mana
Poziom Celu: 1-4; Czas trwania: 5 tury    krysztal   10 mana 

 

Pogromca Demonów

Pogromca demonów

Ataki bazowe oddziału zadają znaczące szkody dla wszystkich demonów.

1   Bonus obrażeń: 20%; Czas trwania: 3 tury    3 krysztal  mana
Bonus obrażeń: 30%; Czas trwania: 4 tury  3 krysztal   10 mana
Bonus obrażeń: 30%, Msza; Czas trwania: 4 tury    25 krysztal   25 mana 

 

Pogromca Smoków

pogromca smokow

Ataki bazowe oddziału zadają znaczące szkody dla wszystkich smoków.

1   Bonus obrażeń: 20%; Czas trwania: 3 tury  3 krysztal  mana
Bonus obrażeń: 30%; Czas trwania: 4 tury  3 krysztal   10 mana
Bonus obrażeń: 30%, Msza; Czas trwania: 4 tury    25 krysztal   25 mana 

 

Prezent

rezent

Przeładowuje wszystkie specjalne ataki celu, i przywraca ładunki do maksimum.

1   Poziom Celu: 1-3 krysztal  20 mana
Poziom Celu: 1-4    krysztal   20 mana
Poziom Celu: 1-5     16 krysztal   20 mana 

 

Przywołanie Feniksa

przywolanie feniksa

Przywołuje Feniksa na losowo wybranym polu obok przyjaznego oddziału. Feniks walczy do śmierci lub do końca walki. Może być tylko jeden na polu bitwy.

1   Wezwanie: Młody Feniks krysztal  20 mana
Wezwanie: Dojrzały Feniks   krysztal   30 mana
Wezwanie: Starożytny Feniks    12 krysztal   40 mana 

 

Rozproszenie

rozproszenie

Usuwa pozytywne lub negatywne skutki celu, w zależności od poziomu czaru.

1   Usuwa wszystkie skutki dla przyjaznego celu krysztal  mana
Usuwa wszystkie skutki przyjaznej lub wroga celu    krysztal   mana

Usuwa wszystkie negatywne skutki przyjaznego celu   
lub wszystkie pozytywne efekty przeciwnika   

krysztal   mana 

 

Smocze strzały

smocze strzaly

Daje smocze strzały dla Strzelca. Te magiczne strzały negują kary zasięgu łucznika, a także obrony i odporności celu.

1   Daje Smocze Strzały: 1 krysztal  mana
Daje Smocze Strzały: 2 krysztal   mana
Daje Smocze Strzały: 3    krysztal   mana 

 

Spokój

spokoj

Zmniejsza obrażenia od ataków podstawowych celu, ale zwiększa jego punkty zdrowia.

1   Obrażenia: -30%; Zdrowie: + 30%; Czas trwania: 3 tury krysztal  mana
Obrażenia: -30%; Zdrowie: + 40%; Czas trwania: 4 tury   krysztal   mana
Obrażenia: -30%; Zdrowie: + 50%; Czas trwania: 5 tury krysztal   10 mana 

 

Światłość

lifelight

Nieumarłe istoty w wybranym obszarze dostają obrażenia magiczne i próbują uciec z tego miejsca. Oddziały innych ras zostają uleczone. Nie ma wpływu na demony.

1   Obrażenia / Uzdrowienie: 150 krysztal  10 mana
Obrażenia / Uzdrowienie: 255 krysztal   20 mana
Obrażenia / Uzdrowienie: 360     16 krysztal   30 mana 

 

Uzdrowienie

uzdrowienie

Przywraca zdrowie wybranego przyjaznego celu. Nieumarli doznają obrażeń. Nie ma wpływu na demony.

1   Uzdrowienie / Obrażenia: 50 krysztal  mana
Uzdrowienie / Obrażenia: 150 krysztal   mana
Uzdrowienie / Obrażenia: 250; Usuwa zaklęcia: Trucizna, Osłabienie, Zaraza     krysztal   mana 

 

Wskrzeszenie

wskrzeszenie

Zabite istoty w wybranym oddziale mogą być wskrzeszone.

1   Odzyskuje zdrowie: 200; Celu Poziom: 1-2 10 krysztal  10 mana
Odzyskuje zdrowie: 400; Celu Poziom: 1-3 15 krysztal   20 mana
Odzyskuje zdrowie: 600; Celu Poziom: 1-4    25 krysztal   30 mana