Ta misja może potoczyć się na dwa różne sposoby. Wszystko zależy od tego, z kim najpierw się spotkasz. Jednak nie ważne co wybierzesz jeśli chcesz wykonać misję będziesz musiał także zrobić zadania zlecone Ci przez wampirzycę i nekromantę.

 

 WAMPIRZYCA CARMILLA - zalecane jest porozmawiać najpierw z nią

✦ Spotkaj się z wampirzycą Carmillą.

– Porozmawiaj z Carmillą (zamek wampirzycy znajdziesz na południowym wschodzie).


✦ Zabij Carrado.

Możesz walczyć z nekromantą. Ciężko będzie go pokonać, a po zwycięstwie zamek zostanie pusty i stracisz możliwość zakupów. Jeśli nie chcesz tego zrobić zaproponuj mu rozejm z wampirzycą (ZALECANE).

 

Marius Carrado

Atak  Obrona Intelekt  Mana
3 6 8 70

 

186 Szkielety, 15 Czarni rycerze, 67 Gnijące zombie,
85 Szkielety łucznicy, 9 Nekromanci


✦ Oczyść z ludzi zamek graniczny.

 

– Zabij strażnika bramy od zachodniej strony zamku (dostępne dopiero po wykonaniu misji "Pojmij Martina, królewskiego łucznika").
   http://kingsbounty.cba.pl/monteville/pojmij-martina-krolewskiego-lucznika

 

Oficer Królewski

Atak  Obrona Intelekt  Mana
10 5 3 80

 

500 Wieśniacy, 51 Inkwizytorzy Światłości, 29 Konni,
13 Rycerze, 69 Kapłani Światłości, 12 Arcymagowie, 25 Gwardziści


✦ Powiedz Carrado, że garnizon graniczny został zniszczony.

 

 

NEKROMANTA CARRADO

✦ Spotkaj się z nekromantą Carrado.

– Porozmawiaj z Carrado (jego zamek znajdziesz na południowym zachodzie).


✦ Zabij Carmillę.

Jeśli chcesz możesz zabić wampirzycę. Jeśli jednak nie chcesz tego zrobić zaproponuj jej rozejm z nekromantą (ZALECANE).

 

Wampirzyca Carmilla

Atak  Obrona Intelekt  Mana
8 5 4 50

 

11 Wampirzyce, 25 Wampiry (nietoperze), 42 Wampiry,
11 Czarni rycerze, 6 Prastare wampiry (nietoperze)


✦ Zabij siedmiu krasnoludów, by pomścić Carmillę.

– Zejdź do lochów Monteville. Walcz z krasnoludem Śpioszkiem.

 

Śpioszek

Atak  Obrona Intelekt  Mana
8 5 4 50

 

44 Brygadziści, 2 Olbrzymy, 31 Inżynierowie, 316 Górnicy, 97 Krasnoludy


– Resztę krasnoludów znajdziesz w Baraz-Gund
, jaskini na wyspie Darenbam. Dotrzesz tam dopiero po wykonaniu wszystkich misji z Inselburga.

 

Apsik

Atak  Obrona Intelekt  Mana
4 7 4 50

 

168 Krasnoludy, 565 Górnicy, 15 Brygadziści, 117 Droidy naprawcze, 45 Inżynierowie

 

 

Gburek

Atak  Obrona Intelekt  Mana
2 8 7 70

 

96 Inżynierowie, 765 Górnicy, 17 Alchemicy, 175 Krasnoludy

 

 

Mędrek

Atak  Obrona Intelekt  Mana
4 6 8 80

 

94 Inżynierowie, 235 Krasnoludy, 17 Alchemicy, 378 Górnicy, 51 Brygadziści


✦ Pojednaj zwaśnionych sąsiadów.

– Porozmawiaj z Carrado (jeśli zabiłeś krasnoludów); teraz będziesz musiał wykonać misję zleconą przez Carrado (oczyść z ludzi zamek graniczny).

LUB

– Porozmawiaj z Carmillą (jeśli zniszczyłeś garnizon); teraz wykonaj misję dla wampirzycy (zabij siedmiu krasnoludów).


Nagrody: Punkty doświadczenia (190exp), złoto (14'000g), zwoje: 'Płonąca strzała' i 'Magiczne zródło', runy mocy (1szt).