Zadanie otrzymasz jeśli po jakimś czasie porozmawiasz z Gudridą (jak osiągnie 4 poziom), walkirią będącą już w Twoim inwentarzu. Zapytaj ją czemu jest taka zatroskana.

– Musisz zniszczyć armię orków (10) na Nordligu, Vestligu i Fastlandzie.

– Płyń na Vestlig (3/10):

+ 1 oddział gdzieś na południu mapy (południowa wyspa)

+ następny na północnym wschodzie (niedaleko Chaty wielorybnika)

+ kolejny krąży między dwoma górnymi wysepkami na zachodzie

– Płyń na Fastland (3/10):

+ pierwszy oddział kręci się w pobliżu wioski nieumarłych na wschodzie (ciemniejsza plama na mapie)

+ następny jest w pobliżu środkowej "mrocznej" wioski (ciemniejsza plama na mapie)

+ kolejny strzeże okolic Mrocznej jaskini i Tartaka (też blisko ciemniejszej plamy na mapie)

– Płyń na Nordlig (4/10):

+ 1 oddział na południowym wschodzie

+ drugi oddział na północy (na śniegu)

+ następny na północno zachodnim krańcu wyspy

+ i ostatni na wyspie na północnym wschodzie

– Pomów z Gudridą Srogą.


Nagrody: Awansowanie Gudridy na wyższy poziom.

Zadanie otrzymasz jeśli po jakimś czasie porozmawiasz z Hildą (jak osiągnie 4 poziom), walkirią będącą już w Twoim inwentarzu. Zapytaj ją o ponure myśli, które ją gnębią.

– Odszukaj i zabij smoka, zwanego Krwawy Veritory.

– Udaj się na Merlassar.

– Jaskinia smoka znajduje się na północnym zachodzie.

– Zabij Krwawego Veritory.

Krwawy Veritory

Atak: 15, Obrona: 18, Intelekt: 20, Mana: 200

2 Czarny smok, 5 Czerwony smok, 6 Zielony smok


– Pomó z Hildą.


Nagrody:
Awansowanie Hildy na najwyższy poziom.

Zadanie otrzymasz jeśli po jakimś czasie porozmawiasz z Kamienną Reginą (jak osiągnie 4 poziom), walkirią będącą już w Twoim inwentarzu. Zapytaj ją czemu jest taka zamyślona.

– Przyprowadź dla Reginy 10 stworzeń 5 poziomu. Mogą to być np. smoki, cyklopy, trolle i olbrzymy.

– Jak już je uzyskasz kliknij na Reginę i daj jej stworzenia.


Nagrody:
Awansowanie Reginy na najwyższy poziom.

Zadanie otrzymasz jeśli po jakimś czasie porozmawiasz z Kristą Oszałąmiającą (jak osiągnie 4 poziom), walkirią będącą już w Twoim inwentarzu. Zapytaj ją czemu jest taka smutna.

– Musisz dać dla Kristy aż 1 milion monet. Jeśli masz tyle to od razu jej oddaj, a jeśli nie to wróć za jakiś czas.


Nagrody:
Awansowanie Kristy na najwyższy poziom.

Zadanie otrzymasz jeśli po jakimś czasie porozmawiasz z Mglistą Mistą (jak osiągnie 4 poziom), walkirią będącą już w Twoim inwentarzu. Zapytaj ją czemu się smuci.

– Odszukaj tarczę Tyra na Istering.

– Tarczę otrzymasz po pokonaniu Kościanego smoka, który jest na na północym-zachodzie (tam gdzie wcześniej Gdający niedźwiedź).

– Oddaj tarczę Miście.

– Odszukaj zdbroję Tyra na Ryftii.

– Zbroję otrzymasz po pokonaniu smoka (nie Nekrotixa tylko tego drugiego), który jest na cmentarzu na północy.

– Oddaj zbroję Miście.


Nagrody:
Awansowanie Misty na najwyższy poziom.