Misję otrzymasz jeśli podczas rozmowy z duchem Barona Gostrima (stojącym pod Zamkiem Gefen) powiesz, że zemsta to szlachetny czyn.

Wskazówka: To zadanie jest nierozerwalnie związane z misją "Zabić ducha". Aby ukończyć oba zadania z powodzeniem, najpierw zacznij od tej misji.

– Porozmawiaj z Baronem Norgem w zamku Gefen.

UWAGA! Misję tę można ukończyć na kilka różnych sposobów - rozwiązanie uzależnione jest od tego,
jakich wyborów dokonasz w trakcie kolejnych rozmów z Gostrimem i Norgem.

Możliwe rozwiązania tego zadania:


– 
Zemsta –
 decydujesz się przystać na propozycję Gostrima.

– Udaj się do Zamku Gefen i zagadnij Norge'a. W trakcie konwersacji doprowadź do bitwy z baronem.,

– Gdy uda Ci się pokonać wroga i sprowadzić na dwór Farmera (przybranego syna Gostrima), udaj się z powrotem do zjawy po nagrodę.
Ominiesz misję "Zabić ducha".


– 
Chciwość –
 decydujesz się przystać na propozycję Gostrima.

– Skieruj się do Zamku Gefen i porozmawiaj z baronem. Zapytaj o Farmira, a później o prawdziwego ojca chłopca. W końcu Norge zaproponuje Ci, żebyś raz na zawsze pozbył się zjawy (automatycznie uruchomi się zadanie "Zabić ducha").

– Wróć do Gostrima i porozmawiaj z nim. W trakcie dyskusji duch zaproponuje Ci dodatkowe tysiąc sztuk złota, jeśli zlikwidujesz Norge'a.

– Biegnij do zamku i zaatakuj barona. Po zakończonej batalii odbierz nagrodę od zjawy.
Misja "Zabić ducha" skończy się niepowodzeniem.


Zdrada – decydujesz się przystać na propozycję Gostrima.

– Skieruj się do zamku Gefen i porozmawiaj z baronem. Zapytaj o Farmira, a później o prawdziwego ojca chłopca. W końcu Norge zaproponuje Ci, żebyś raz na zawsze pozbył się zjawy (automatycznie uruchomi się zadanie "Zabić ducha").

– Wróć do Gostrima i porozmawiaj z nim. W trakcie dyskusji zaatakuj ducha i zniszcz go w bitwie.
Misja nie zostanie zakończona powodzeniem, ale za to będziesz mógł odebrać nagrodę od Norge'a.


Wilk syty i owca cała (NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE)  decydujesz się przystać na propozycję Gostrima.

– Skieruj się do Zamku Gefen i porozmawiaj z baronem. Wysłuchaj monologu władcy i przyznaj mu rację, że wykonał dobre posunięcie.
Po tym stwierdzeniu Norge poprosi Cię, żebyś raz na zawsze pozbył się zjawy, ale w sposób pokojowy.

– Opuść twierdzę i wracaj do Gostrima. Bez większych problemów przekonasz ducha, żeby dał sobie spokój z zemstą i w tym momencie otrzymasz nagrodę za wykonanie zadania.

– Wróć do Norge'a, poinformować go o usunięciu zjawy.


Nagrody:
Punkty doświadczenia (119exp), złoto (2000g +/-1000g), "Zabić ducha".